מבוסס על דאטה, מונע מפסיכולוגיה, משנה תודעה

עידן חדש בשיווק דיגיטלי

תראו, להופיע בכל מקום, להראות נוכחות ברשת ולבנות מודעות למותג זה דבר אחד, אנחנו מדברים כאן על בניית אמון במותג, חינוך של קהל היעד, בניית קרדיט בעיני הלקוח ובשורה התחתונה הפיכת המתעניין ללקוח נלהב.

דיגיטל זו הזדמנות, פוטנציאל, זה כלי, צריך לדעת לקחת את זה למקום הנכון, ולהניע את המפלצת הזו כדיי להפוך עסקים לאימפריות.

מבין כל המומחים,

מי אני בכלל לדבר איתכם על דיגיטל?

קודם כל אני חוקרת, לומדת, בודקת, מתנסה, טועה, מתקנת, חוקרת עוד קצת, בודקת שוב, לומדת עד שאני מצליחה.
אני לא מתפשרת, עסקים של אנשים, זה התשוקה שלהם, זו השליחות שלהם ואני עוזרת להם לממש אותה, זה עבודה אבסולוטית וחסרת מקום לעיגול פינות.

איך אני מסייעת לעסקים ואנשים להגשים את החזון שלהם?

  • אסטרטגיה: אני עובדת עם עסקים קטנים ועד ארגונים גדולים בארץ ובעולם על בניית אסטרטגיית השיווק שלהם. 
  • הרצאות: אני מרצה בתחום הדיגיטלי ומלמדת את קורס השיווק דיגיטלי במכללה למנהל ובמכללת אלביישן.
  • סדנאות: העברתי סדנאות בארגונים כמו גוגל, וויקס, אמדוקס, ארומה, בנק הפועלים, אלטריה ועוד.
  • ליווי אישי להצלחה: עבדתי עם קבוצות גדולות וקטנות צעד אחר צעד בבניית נוכחות ברשת שמניבה תוצאות לאורך זמן. 

בניית אסטרטגיה אינטגרטיבית של עולם מדית החיפוש והסושיאל

העולם שלנו משתנה, ולא אני לא מדברת על מהפכת הדיגיטל, כי מהפכת הדיגיטל ברורה לכולנו, אני מדברת על העובדה שחברות גדולות עוברות לפרסם יותר ויותר בדיגיטל ופחות בפלטפורמות כמו בטלוויזיה ועיתונות.

הם צודקים, הפרסום בדיגיטל אפקטיבי יותר, מכניס יותר, מדויק יותר ומאפשר אותנטיות וחיבור פרסונלי יותר עם הלקוח; אבל איפה זה משאיר אותנו? אלו שהם לא טויוטה, קוקה קולה או אפל? מותיר אותנו נלחמים על שאריות במחירים הרבה יותר יקרים מבעבר וצורך הולך וגדל באסטרטגיה נכונה.

כשאני בונה אסטרטגיה עם לקוח, אנחנו מתכננים את עתיד העסק, לא רק הקמפיין הבא. איך יוצרים קהל עוקבים שנשאר, שאפשר למכור לו שוב ושוב והוא רק ירצה עוד, איך יוצרים עסק שהשיווק שלו לא תמיד מותנה בתשלומים גבוהים לפלטפורמות שונות?

אי אפשר להקל ראש בעניין, עסק שלא מנצל את הפלטפורמות האלה היום כדי לבנות סביבו קהילה, יפגע ביכולת הקיימות שלו. לא מספיק שהשיווק הדיגיטלי שלך יהיה יעיל להיום ומחר, הוא חייב להיות גם אותנטי, לשווק ולשקף אותך, את החזון ואת הערכים שלך וככה לייצר קהל שמכיר, אוהד ומחובר אלייך.

יוצרים לעסק שלך אסטרטגיה מנצחת ופרקטית

את תהליך בניית האסטרטגיה נתחיל במחקר מעמיק של כל עולם הדיגיטל, במהלך המחקר תוכלו לגלות אילו מושגים, שאלות ומוצרים מחפשים קהל היעד שלך, מי המובילי דעה שמשפיעים עליהם באמת, מהיכן מגיעה תנועה למתחרים שלך ואיך לבנות הרגלי הצלחה לעסק.
לאחר המחקר, נשב לפגישה הכוללת הדרכה נקודתית, סקירה מערכתית של השוק שלך בעולם הדיגיטל ואסטרטגיה בעלת פעולות פרקטיות ואפקטיביות שתוכלו להתחיל להטמיע ממחר.

בואו לא נסבך את זה: מחקר - אסטרטגיה - פעולות - תוצאות . זהו.

בואו רגע נדמיין מצב כזה, נגיד שלחנות הבגדים קסטרו היה מעקב אחרי כל מי שנכנס לחנות בכל קניון, שם, הבגדים אותם הזזת קצת כדיי לראות מחיר או את לצפות בבגד בשלמותו (ולא רק תלוי) היו נרשמים במען אינדקס מידע על מוצרים שהתעניינת בהם. יחד עם הבגדים שמדדת, הוסיפו שאלות ששאלת מוכרות ומהו הסכום שהכרטיס אשראי שלך מגוהץ עליו בממוצע.

רגע, הסיפור רק מתחמם, בוא ניתן עוד איזו זווית לעלילה, אחרי שיצאת מהחנות של קסטרו, לכל מקום אחר שהסתובבת בו בקניון, איכשהו, הבגד שהסתכלת עליו, מופיע בכל מקום…

אני יכולה להמשיך עם זה, אבל נראה לי שהבנת. היתרון הגדול בדיגיטל הוא הדאטה, הפרסונליזציה של השיווק, הטרגוט הנכון ומשפך המכירה שבונה עסק למרחקים.

במקום לפזר משאבי זמן וכסף על מגוון פלטפורמות כדיי להשיג עוד חשיפה שלא ממונפת לשום מקום, אני מציעה תכנית פעולה אחרת, לגמרי.

יחד, נוכל לקחת את כל הנתונים שיש לעולם הדיגיטל להציע ולמנף את זה לבניית אתר מדויק בול לקהל שלך ולמותג, לפעולות מתוכננות, מבוצעות היטב שיובילו לתוצאות שעתידות להביא לעסק שלך את כל הטוב שיש לעולם החדש להציע.

רגע, אתם בטח שואלים, איך נדע לבצע את כל התוכנית פעולה הזו?

שאלה מצוינת. בעולם שבו כבר נהיה יקר מאוד לשכור איש דיגיטל, לשלם לו את שכרו, ולשלם את הסכומים שהפלטפורמות דורשות ליצירת תוצאות, מה עושים?

מתמקדים ולומדים מה צריך בדיוק על מנת ליצור תוצאות.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של המחקר שאנחנו עושים זה שהוא מנקה רעש, כלומר, במילים אחרות: מזיז הצידה את כל מה שלא חשוב וממקד אותנו לפעולות החשובות ביותר שיצרו מקסימום תוצאות במינימום זמן וכסף. לכן, כשאנחנו יושבים לפגישה אחרי מחקר, אני מדריכה אותך בדיוק על מה שצריך לעשות כדי לבנות את התשתית שלך לאימפריה דיגיטלית.

רוצה לעשות את זה בעצמך? מעולה. אני והצוות שלי מציעים הדרכות פרטיות וקבוצתיות.

למי שמעוניין לחלוטין לא לדאוג לתחום הדיגיטל בחברה שלו, אנו מעניקים שירותים 360 מעלות הכוללים ניהול עמודי תוכן וקמפיינים, נשמע לך מעניין? קליק ליצירת קשר וקבלת הצעת מחיר 

תעשו לעסק שלכם טובה ותדלגו על השלב המייאש של לעשות את הכל לבד

שנעבוד יחד לבנות את העסק שלך?

ליצירת קשר וקבלת הצעת מחיר מותאמת